ناگفته هاے اس ام اسـ ـِِِِے سرے 9


√✖كلبـــهـ ناگفتـــــــ ـه هاي من و تـــــ❤ـو √✖

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ









جوری در آغوشت میخوابم
که خدا پیدایم نکند
خیال کند!
اشتباهی به تو
دوتا روح داده است...


حال ِ من خوب است،
اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی،
در آغوشم می گیری و می گویی،
نه عزیزم تو خوب نیستی.!!!



گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ،
كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد..
كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ،
با چشماش بهت بگه :
هستم تا ته تهش !!!


حلـقـه ي بـآزوآنـت تنـگـ تـر مـی شـود
و مـن آزادتـر گـم مـی شـوم
در دنـیـآي آغـوشـت....
کـه فقـط
انـدآزه ي مـن جـآ دآرد ...



مـــثل ســـتــ ـاره بــاش تـــو زندگیــم
کـــه هرجایـــی باشـــم
بتونــم همیشـــه روی آســـمون دلـــم ببینمــت..
حتـــی اگـه بـــه دورتریــن نقطـــه ی دنیـــا هــم رفتـــم
بـــازم ازون بــالا بهـــم چشمـــک بزنــی
و بــ ـدونم کــ ـه دارمــ ـت
هرچنــ ـد از دور...



پَس می زنم لحظه هآ را ...
تآ برسم به بُلندای آغوشِ مردانه اَت ...
که در آغوشم بگیری و مَن ...
دنیآیم را ببآزم در پَس عطر تنت ...



کاش بودی...
خوب به چشمهایت نگاه میکردم...از نزدیک!
دستانت را می گرفتم!
آنقدر نزدیکم بودی که گرمای نفس هایت را حس می کردم!
خوب عطرت را بو می کشیدم!
موقع بوسیدن از ته دل می بوسیدمت ...
از ته دل می بوسیدمت...
از ته دل لمست می کردم!
از ته دل نگاهت می کردم ...
از ته دل صدایت می کردم!
از تمام لحظات با هم بودن نهایت استفاده را می کردم!
اما نیستی...
و حسرت همه ی اینهایی که گفتم در دلم می ماند...



نیمــه ی گـُمشــده ام نیستـی
که بـا نیمـه ی دیگــر
به جُستجـویت برخیـزم
تـــو
تمـام گُمشـده ی منــی!
...
تمــام گـُمـشــده ی مَــن…!


باران کـه می بـارد......
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.....
راه می افـتم ...
بـدون ِ چـتـر ...
من بـغض می کنـم ...
آسمـان گـریـه!!!


سر به هوا نیستــــم
امــــا
همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم
حال عجیبـــی ست
دیدن ِ همان آسمان که
...
شاید "تو" ...
دقایقی پیش
به آن نگاه کـــرده ای....... /



عـطــر تـنـتـ چـه خـآصـیتـی دارد
حتـی حـمـآم هـم
بـوے دلـپذیـرش رآ
نمـیبـرد!
وقـتـی نـیسـتی
بـآ ایـن رآیـحه
بـه اوج رویـآهآیـمآن مـی روم!
می دانـی؟!
عطر تـنـتـ رآ با بهتـریـن عـطرهآی دنیـآ
عوض نمی کنم...



حوالی عشق
جائی می شناسم
دیوار به دیوار رؤیاها
آسمانش
همیشه خیس ِ خیال
کوچه هایش
پر از صدای باران ست
تا نباشی نمی دانی
که چند آغوش
چه قدر بوسه فراوان ست
تا نیائی نمی دانم
چرا تنها
چرا دلم تنگ ست !



تو آن گل سرخی
که بی صدا
با من از عشق می گوید
به زبانی که دلم می فهمد
و این آغاز و پایان همه چیز ست
قلب تو دارائی من
و اسم تو بهشت من ست
ای که از همه چیز من
دست کمی نداری !


يك روز مي بوسمت !
يك روز كه باران مي بارد،
يك روز كه چترمان دو نفره شده
يك روز ك...ه همه جا حسابي خيس خيس است ،
يك روز كه گونه هايت از سرما سرخ سرخ شده ،
ارامتر از هر چه تصورش كني ،
اهسته می بوسمت....!!!

 

دوست داشتنَت
گناه باشد
يا اشتباه
گناه مي كنم ،تــو را

حتي به اشتباه.....!!

 

امروز هم گذشت وُ
خبری از تو نشد
ناشُکر نیستم
فردا هم روزِ خداست!

 

شاید
 
اگر از بازگشت تو اطمینان داشتم ...
این چنین دیوانه وار
چشم به راهت نبودم ...
چه لذتی دارد !
که می دانم بر نمی گردی و منتظرت هستم ...



 




: тαɢƨ اس ام اس عاشقانه,
MaRyAm | سه شنبه 16 خرداد 1391 | 4:18 بعد از ظهر |


Ɖɛƨιɢиɛя